Joo, tein ihan ite pojille soseita eilen. Keittelin bataattia ja porkkaanaa ja sekaan vielä paistoin kanaa. Sain monta purkillista aikaseks. Sit fiksuna ihmisenä heitin pikkasen tuttelia sinne sekaan, että saan siitä vähän löysempää. Ja kaiken tän uurastuksen kruunas se, että unohdin ne pirun soseet tohon pöydälle koko helvatan yöks. Kiitos. 
Kaikki lensi sitten tänä aamua roskikseen. Nooh, huomena vois olla hyvä mahdollisuus tehdä uus satsi. Tällä kertaa en laitakkaan sitä tuttelia sinne sekaan ennen ku lämmitän niitä uudestaan. Eli siis kun aion pakastaa noita soseita. Kai te ymmärrätte, pakko teitin on olla fiksumpia ku minä! :D
Huomenna aion tehä soseita kesäkurpitsasta ja omenasta, ainakin. Pitää käydä kaupassa ostamassa lisää bataattia ja eri hedelmiä. Ja sit pistää sauvasötkötin laulamaan! :D Kiitos vaan tädille, tole vekottimelle löytyy käyttöä! :D

Tänään hain apteekista ne Champixit. Huomenna alotan ne. Todella toivon, että mä onnistun tässä.  Ne ois niiiiiiin hyvä juttu. Pitäkää mulle peukkuja!

En oo kerinny valokuvailemaankaan nyt.. Tai sit kun oisin kerinny niin vettä tulee kun aisaa ni ei viitti lähteä. Haluja kyllä olis kovasti.

Sain tänään vapaa illan ja lähin kaverin ja sen tyttärien kanssa leffaan. Leffan nimi oli joku Syvälle Salattu tai jotain tohon suuntaan. Hyvä minä. Suomalainen leffa, jonka takia mulle olikin yllätys, että oli noin hyvä trilleri/jännitys pätkä. Kaveri on hiukan säikky luonne ja koko pirun penkkirivi hytky kun se sätki siinä tuolillaan jatkuvasti! :D

Miten musta alkaa tuntuu, että kaikki mitä tekee on saman toistoa. Herään aamulla, ruokin toisen pojun ja Ukko toisen. Ukko lähtee duuniin, mä alan valmistaa poikia aamu-unille. Jos maltan niin otan itekkin tirsat. Pojut herää, annan ruokaa. Pojut leikki, hetken päästä annan ruokaa. Pojut menee nukkumaan. Herää, ruokaa. Ukko tulee duunista. Ehkä mahollisesti lähetään/lähen johonkin ja jos yksin meen niin yleensä ainakin toinen poju on mukana.

Mutta siltikään; vaikka välillä ottaa nuppiin tää arki, niin päivääkään poikien kanssa en vaihtais pois.Ne kaikki hymyt ja naurut, kaikki uudet asiat mitä ne oppii ja ne kaikki ääntely ne on jotain ihan mahtavaa. Ja onneks mulla on ystäviä, jotka jaksaa ravaa meillä aamusinkin. Ja jaksaa auttaa poikien kanssa. 
Kyllä mä näistäkin asioista nautin ja paljon. Ja saan mä aina noita vapaa iltoja kun tarvis. :) Onneks on niin ihana Ukko! :)

Nyt mä painelen nukkumaan päin. Enneko menee liian syvälliseks ;)

Öitä kaikille!

 

-Morki