Kirjoittaja

Noniin, katotaas millasta jutun tynkää tänne saa aikaseks. Vai saako mitään?

Meillä on ollu nyt kaks päivää hyvin kärttystä porukkaa täällä. Kaksosille ei oo kelvannu ei sitten mikään. Ovat väsyneitä ja kärttysiä ja sitten ei edes malteta nukkua. Huudetaan vaan, ruokakaan ei oikein meinaa aina kelpaa. Oisko hampaita tulossa vai mikä ketuttaa??

Tänään sitten (onneksi) sain parin tunnin vapaa-ajan kun lähdin kaverin ja sen tyttärien kanssa käymään Itiksessä. Nuorempi likka kävi ottamassa silmäkulmaan korun.. Oli mukava lävistäjä siellä. Siinä totesin, että pitäsköhän ottaa napaan lävistys (mun maha kun on niin hehkeen näkönen raskauden ja sektion jälkeen..), niin tähän sitten lävistäjä totesi, ettei tässä vaiheessa tekisi mulle napaan lävistystä. Myöhemmin sitten, kun oltiin jos liikkeestä lähdetty niin tajusin, että kas, hän ilmeisesti luuli, että mä olen raskaana.. Ois varmaan pitäny kääntyä kannoillaan ja mennä sanoon, et en oo raskaana, että vastahan mä 3,5kk sitten synnytin. Jätin kuitenkin asian omaan arvoonsa.. Olis ollu hauska nähdä kaverin ilme kun meen pamauttaan etten oo raskaana. Heh.

Se on muuten kumma, miten ihan parinkin tunnin "tauko" muksusita tekee hyvää. Vaikka ei ees saa nukkua. Kunhan saa ajatukset välillä vähän muualle niin se tekee jo kummia. Osaa sitä parituntistakin nykyään arvostaa ihan eritavalla kun ennen.

Jos mulla meinaa toisinaan mennä kuppi nurin kun pojut huutaa pari päivää, niin kyllä mietin miten äiti ja iskä on aikanaa meikäläistä, joka huusi ensimmäiset kaks vuotta putkeen jaksanu. Pitää kyllä niille nostaa hattu hyvinkin korkealle!! Saatika, että siinä on vielä ollu hoidettava vuoden nuorempi pikkusisko ja kaks vuotta vanhempi veli. Iskä raukkakin joutu sairaslomaa hakemaan kun ei saanu nukuttua mun huudon takia. Ilmankos kun mulla onkin niin kova ääni, oon koko pienen ikäni harjottanu sitä.

Kyllä on muuten kärttynen kaksikko ollu tänään.. koko ilta on vaan huudettu ja huudetaan edelleen.. Noh, josko suihku kohta ne rauhottais ja sitten sosetta ja velliä naamariin jos en sitten vaikka nukkuis kunnon yöunet.. Jospa huomenna olis sitten parempi päivä. Ainakin toivon niin.

 

-Morki