Ja lujaa. Pojut oppi Jyväskylän reissulla ryömimään! Ja nyt sitten saa olla kokoajan vahtimassa mitä ne tekee. Lucifer tänään jo repäs rahilta läppärin alas sillä välin kun olin vessassa. Hohhoh. Onneks meillä on olemassa tapaturmavakutuukset pojille. Ja sen perään niille sitten puhkee kaks hammasta lisää. Tosin ei ylös niinku odotin vaan molemmin puolin noita keskimmäisiä alahampaita! Tää sitten selittääkin ne huonot yöunet ja kärttysyyden. Nytkin oli pakko viedä ne tonne makkariin jos ne nukahtais hetkeks. Kaheksan jälkeen pitäs mennä suihkuun ja sit syödä iltapuuro, mutta jos ne tolla mielellä on niin ei tarvi syödä eikä suihkutella. Onneks tää on ohimenevää.

Viime viikon vietin siskon luona Jyväskylässä. Oli kerrankin joka päivä seuraa! :) Ja Rypsi, siskon poika.. siinä vasta virtaa riittikin!! Välillä se meni niin hirveetä vauhtia, että joutu pelkään millon se talloo pojut. No ei se sit kuitenkaan tallonu kertaakaan. 

Mun piti uus tatuointikin saada siellä, mutta ei sitä sitten siskon miehen kaveri kerinny tekeen. Harmi. Pitää keksii joku muu paikka missä kävis ottamassa sen. Onneks se ei oo sellanen juttu mikä olis pakko saada tässänytheti.

Kävin tänään ekan kerran MLL:n perhekahvilassa Nissaksessa. Hitto kun en oo aiemmin moisia keksiny!! Se oli niin kiva paikka. Ja sit sain siellä kuulla, että maanantaisin on ilmanen muskari siellä! :) Mä oon koko seittemän kuukautta haaveillu pääseväni muskariin poikien kanssa. Ja siellä kuulemma se ohjaaja voi sitten ottaa toisen pojun hoiviinsa sen muskarin ajaks! :) Mä olin niin tyytyväinen tosta paikasta! :)

Eilen sain puhelun. Meille olis uus asunto tiedossa Hakkilassa. Ens viikolla pitäs mennä sitä kattomaan. Mut toisaalta taas ens viikolla tulis tieto Arabianrannan uusista kämpistä. Hakkilan kämppä olis 3h+keittö ja sauna. Arabianrannassa olis joko 3h+keittiö tai 4h+keittiö. Noi neliöt oon laittanu ensisijaseks kämpäks. Arabianrantaan me mennään jos sieltä tärppää. :) Sit muorikin asuis lähellä ja vois sielläkin käydä useemmin. :) 

Noi kämppä hommat on riivannu mua eilisestä asti. Ei tiedä oikein miten tekis jos tuolta Arabianrannasta ei asuntoa saa. Mä kuitenkin tipun huhtikuussa hoitotuelle niin sillon ne tulot ei kovin hyvät ole. Eli ehkä voitas saada asumistukee, tällä hetkellä ei saada. Mut jos ei saadakkaan niin riittääkö rahat sillon vuokraan?? Noh, voihan sitä sitten hakea halvempaa asuntoa jos ei riitä. Ja jollain sinnitellä sitten sen ajan. Päätä alkaa särkemään kun näitä miettii. Eiköhän tää kuitenkin jotenkin tästä sutviinnu.

Nyt pitää alkaa poikia hoitamaan. Palataan taas astialle! :)

 

-Morki