Ah, viimeinkin. Mä sain viime viikon alussa puhelun. Meille ois kämppä. Hakkilassa, rivari, kolmio, sauna ja erikseen rakennettu parvi. 82.5 neliöö. Mä kävin viime perjantaina kattoos sitä. Ooooh, siinä on iso keittiö, paljon kaappitilaa; mä olin myyty! :) Tänään sitten alettiin keräileen tarvittavia papereita valmiiks ja keskiviikkona ne pitäs toimittaa vuokranantajalle. Ainoo vaan et oon hukannu mun 2010 vuoden verotuspäätöksen.. 12. pv alkais sit virallisesti vuokrasoppari. JEEEES!!! :)

Vakutuusyhtiötäkin vaihdoin ohimennen. Saatiin autovakuutus melkein 400e halvemmalla kun ennen. Ei paha.

Ai hitsi... mä oon ihan täpinöissäni tosta muutosta! En malta oottaa! :)

Pojilla oli perjantaina kontrolli siitä ripulista. Kaikki on nyt ok. Nyt sit vaan seuraillaan, että jos näitä alkaa olemaan toistuvasti niin sit pitää jo alkaa tutkimaan tarkemmin mistä se johtuu. Toivottavasti ei ois mitään isompaa. Ja toivottavasti tuo oli vaan toi yks kerta kun moinen ripuli oli.. ei ollu kivaa vaihtaa kymmentä paskavaippaa päivässä.

Ai hitsi. Mä oon jotekin ihan loppu. Pitäs laittaa pojut nukkuun. Ja jos ens yönä sais aikaseks unikoulun.Jos noi pojut vaikka joskus vielä nukkuis kokonaisia öitä. Sitä odotellessa. 

Nyt taidan alkaa toimimaan ja laittaan noita pojuja, kun ei edes ajatus meinaa kulkea.

Kirjotellaan taas paremmalla ajalla ja kun ajatus kulkee paremmin.

 

-Morki