Tänään saadaan siihen uuteen kämppään avaimet. Ukko menee kirjottamaan vuokrasopparin aamupäivällä. Kirjotin Ukolle valtakirjan, että se saa ilman mua tehä sen vuokrasopparin, niin ei tarvi pakkaa kaksosia sinne mukaan. Iltapäivällä sitten kun Ukko pääsee duunista niin mennään Ukona, pojujen ja Junnun kanssa kattomaan millanen se kämppä on. Ukko ja Junnuhan ei sitä oo vielä nähny, eli Ukko suostu tekeen vuokrasopimuksen niin, että mä olin ainoostaan nähny sen kämpän. 

Se on muuten ihan hyväkuntonen huusholli, mutta lattiat siellä pitäs jossain vaiheessa vaihtaa. Se edellinen asukas oli yrittäny isännöitsijältä kinuta uusia lattioita sinne, mutta ei oo kuulemma herunu heille eikä kellekkään muullekkaan asukkaalle. No, se nyt on murheista pienin. Ei siellä sentäs se matto revenny ole. 

Ukko meinaa vissiin jo tänä iltana roudaa sinne jotain laatikoita. Tosin ennen sitä mä käyn Tiksissä hakemassa yhen joululahjan. Lauantaina sitten tulee Ukon äidin miesystävä peräkärryn kanssa ja ne roudaa kaikki isot kamat sinne. Mun pitää pojujen kanssa lähtee evakkoon. Mennään yhelle kaverille Itä-Helsinkiin. Siellä on pojuillekki sitten seuraa kuukauden nuoremmasta tytöstä! :)

Mä en malta odottaa, että tää koko muuto show saadaan pois jaloista. Nyt roudataan tän viikon aikana kamat sinne ja sit ens viikolla pitäs alkaa niitä purkamaan.

Mulla on tossa yks hyllysarja. Siihen kuuluu vitriini, kirjahylly ja kulmahylly, mun pitäs päästä eroon niistä. Aattelin, että jos en muuta keksi niin soitan kierrätyskeskuksen hakemaan ne. Mä en niitä enää halua pitää. Eikä niille tunnu ketään muutakaan ottajaa löytyvän. 

Ja oon myös päättäny, että kaikki muukin turha lähtee nyt. Tuolla on niin paljon kamaa millä ei oikeesti tee yhtään mitään. Osa niistä on sellasia mistä Ukko on sanonu, että niitä voi vielä tarvita ja niitä ei kuitenkaan tän neljän vuoden yhdessäolon aikana oo tarvittu koskaan. Että jos niitä sitten joskus tarviikin, niin herra on hyvä ja menee ostamaan uuden.

Pojut saa uudessa kämpässä oman huoneen. Junnulle jää sitten parvi käyttöön. Nytkin pojut on nukkunu ns. omassa huoneessa. Toisinsanoen minä ja Ukko ollaan nukuttu sohvilla ja pojut nukkuu meitin makkarissa. :D Mut ovatpahan oppineet nukkumaan yönsä! :D

Nyt tää äippä alkaa nauttimaan hetken hiljaisuudesta. Jatketaan myöhemmin. Koitan saada valokuviakin näpsittyä taas jossain vaiheessa. Ei vaan oikein tunnu aika riittävän.

 

-Morki