Eilen alotin melkein puoletoista vuoden tauon jälkeen työt. Palasin takasin sinne mistä täällä PK-seudulla aikanaan alotinkin. Nyt aluks teen 20h/vk ja sit kun haluan niin luultavasti sopimus muuten täyteen viikkoon.

Vaikka väsyttääkin aina töiden jälkeen, niin kyllä tuo tekee hyvää olla vähän muuallakin kun aina vaan kotona poikien kanssa. Ja hommat on palautunu hyvin mieleen vaikka siitä onkin jo kolme vuotta kun tuosta puljusta lähdin. :) Ainoo vaan, että en oo vielä omia tunnareita koneille ja omaa työpistettä saanu, mutta jospa ne jo ens viikolla tulis mulle. :D Siihen asti pitää tehä jonkun muun huostassa hommia. :)

Koska joku kuitenkin kysyy missä pojat on tai onko ne isän kanssa kotona, niin kotona ne on, mutta ei iskän kanssa. Iskän pitää kans tehä töitä, että äiti pääsee shoppailemaan! :D Mun kaveri tulee hoitamaan poikia tänne meille. Tulee muoto sen takia, koska se ei oo vielä tullu vaikka mä oon jo ollu kaks päivää töissä. Sillä vähän selkä alko temppuilemaan, joten jouduin eiliselle ja tälle päivällä hommaamaan toiset hoitajat. Onneks kummikatraasta löyty apuvoimat! :)

Tää tän päivänen kummihoitaja on kyllä ihme tehopakkaus. Mies tuli siks aikaa kotiin, kun tän kummin piti poikkee lekurissa. Sillä oli reseptien uusimista. Se joskus vähän ennen yhtä sinne läks. Siihen mennessä tää kummi oli jo imuroinu täällä, tyhjänny ja täyttäny astianpesukonee ja mitä kaikkee. Ja sit kun mä tulin kolmen jälkeen himaan, niin täällä oli pesty parit ikkunat yms. Ei muuten mitään, mutta toi naikkonen on vielä vähän kipeäkin!!! :o :o Ihme touhottaja. Mutta iso apu hänestä oli. Täytyy taas joululahjaks hommaa hänelle joku hemmottelu hommeli. :D

Ja kesäkin on tuloillaan kovaa vauhtia. Mä oon vähän aatellu, että kun toi mun mies laittaa ton fillarin tosta pihasta kuntoon, niin mä alan sillä sotkemaan töihi. Matkaa tulee n. 8km suuntaansa. Pakko jotain saada tälle ruholle aikaseks ja jos se ei muuten onnistu niin sitten noin.

Kesän tulon huomaa myös siitä, että tossa meitin pihassa olevassa pajussa (mikä onneks kaadetaan jossain vaiheessa) pyörii ihan s**tanasti mehiläisiä. Niillä on varmaan jossain lähellä pesä, luulisin ainakin.. Toivottavasti ne häviää ton pajun myötä.

Mut ei siinä. Kohta keitän itelleni lisää kahvia ja kaupassakin pitäis käydä.

-Morki