Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla

www.buzzador.com

ja ehdotan, että sinäkin teet samoin!

Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.

Buzzadorina pääset testailemaan erilaisia tuotteita. Tuotteet voivat olla kodinkoneista elintarvikkeisiin ja ihan mitä tahansa.

Mihinkään kampanjaan ei ole pakko osallistua. Voit itse päättää mihin kampanjaan haluat ilmoittautua mukaan. 

Kuinka kauan kestää ennenkuin pääset mukaan ensimmäiseen kampanjaan voi vaihdella muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, kuinka hyvin profiilisi sopii tuleviin kampanjoihin.

Kun saamme sinulle sopivan kampanjan, saat viestin siitä sähköpostitse.

Seuraamalla tätä linkkiä ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on  morkai):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=morkai>

Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä:
http://www.buzzador.com?refstr=morkai&lang=FI

Ainoa pikkuinen pyyntöni on, että jos ja kun rekisteröidytte Buzzadoriksi, niin ilmoittaisitte minu värvääjäksi. Kun värväätte itse paljon ihmisiä mukaan, niin mahdollisuutenne päästä kampanjoihin mukaan paranee. :) Minun Buzzador nimimerkkini on morkai, ilmoitathan se rekisteröityessäsi! Kiitos! :)

Nyt on hakusessa erityisesti 

  • Raskaana olevat ja vanhemmat joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. tammikuuta 2011- 31. joulukuuta 2011 välisenä aikana
  • Teinit jotka ovat syntyneet vuosina 1994-1997.

Tottakai myös muut tervetuloa joukkoon! :)

Terveisin,
morki