Niin, siis poikien näytteiden tulokset. Mä oon ihan varma, että ne olis jo eilen ollu valmiit, mutta se hoitaja ei vaan osannu ettiä niitä sieltä koneelta. No joka tapauksessa, tänään soitin terkkaan uudestaan ja ne tulokset oli tulli. Kaikki salmonellasta rotaan oli negatiivisia. Eli mitään virus- tai bakteeriperästä pojilla ei ole.Näin mä vähän epäilinkin, koska jos pojilla olis joka tauti ollu, niin niiden kunto olis jo joko huonontunu tai parantunu, mutta näin ei ole. Sunnuntaina aamun lastit näytti jo hiukan paremmalta, mutta sitten iltapäivällä lastit meni taas löysäks. Ei kiva. Päivässä saa vaihtaa sellasen 6-10 paskavaippaa. Eikä varmaan pojistakaan tunnu toi ripulin vääntäminen enää kovin kivalta. Ainakin Leevaisilla näyttäs olevan vähän punotusta.

Nyt kun kerran olin saanu jonkun sinne puhelimen päähän sieltä terkasta, niin kyselin myös, että oisko tälle viikolle vapautunu yhtään aikaa lääkärille. No ei ollu ei. Se on ihme homma, että tossa terkassa saa lääkärin aikoja vasta johonkin kuukauden päähän. Kiva kiva. Saan siis huomenna aamulla ennen kello kaheksaa lähtee istumaan tonne terkkaan päivystysjonoon poikien kanssa. Ei muuten mitään, mutta en haluais poikia viedä siihen tautipesää istumaan huvikseen. No ei maha mitään. Mä toivon, että päästäis nopeesti sieltä pois. Ja aion muuten vaatia, että pojille laitetaan lähetteet kaikkiin mahollisiin allergiatesteihin. Jostainhan toi ripulointi johtuu. Ja jos ne sanoo, että katellaan vielä vähän aikaa, niin ei kelpaa mulle. Tätä on nyt kateltu jo kolme viikkoo joten yhtään pitempään en aio katellaan vaan ne saa laittaa sen lähetteen.

Oon ollu hyvin ahkera tänään. Aamulla jo yheksän jälkeen mulla oli sopat kiehumassa. Aatella. Ja sen jälkeen siivosin keittiön työtasot ja täytin astianpesukoneen. Toki myös tyhjensin sen ensin. Sit imuroin ja pyykkiä oon kans pessy aika paljon tänää. Oon melkein ylpee itestäni. 
Käytiin kaverin kanssa Porttipuiston Tarjoustalossakin. Sain sinnekkin kulutettu yli 60e rahaa vaikka mun mielestä menin vaan paria juttua sieltä hakemaan.. No eihän se tietenkään siihen pariin juttuun jääny. Ostin sellasta pesukoneväriä, millä voi vaatteita värjää.. Aattelin laittaa pari poikien vanupukua sinne. Itseasiassa toinen on jo koneessa. :) Katotaan mitä siitä tulee.

Nyt alan katteleen illan saippuasarjoja. Kirjottelen taas varmaan huomenna siitä mitä terkassa selvis. Jos siel selvii mitään.

 

-Morki