Sinne meni vuosi 2011 niin, että hujahti. Mutta se on tähän menessä ollu mun elämäni paras vuosi. Sainhan mä kaks maailman ihaninta poikaa! :) Niin, nekin on jo 8,5kk. Mihin tää aika on kadonnu? Musta tuntuu, että me tultiin kotiin vasta 3kk sitten ja kuitenkin siitä on kohta jo 9kk. Se sama aika mitä mä kannoin niitä mahassani. Ja minäkin mennä päräytin yhen vuosirenkaan lisää. Nyt siis 23 plakkarissa. 
Nyt sitten tältä vuodelta oottamaan uusia haasteita. Ne varmaan alkaakin sitten heti kättelyssä.

Ens viikolla mulla alkaa valokuvauskurssi. Oppis vähän paremmin käyttämään tuon kameran asetuksia. Ja seuraavalla viikolla meillä alkaa poikien kanssa värikylpy. On sitten joku yhteinen harrastus meilläkin, eikä aina tarvii käkkiä kotona herrojen kanssa. 

Muutto on saatu hoidettua melkein kokonaan. Noi kamat pitäs kuulemma vielä purkaakkin. Onneks ne kerkiää. Ens viikonloppuna on hyvää aikaa kun miehelläkin on kolmen päivän vapaat. Seuraavat viikonloput se sit vissiin onkin töissä. 

Uuden kampauksenkin kävin ottamassa. Kaveri laitto mulle kuiturastat päähän. Kokeillaan miltä elämä näillä hiuksilla tuntuu. Kuiturastat valitisin siitä syystä, että oon jo pari vuotta halunnu tehdä jotain radikaalia näille hiuksille, mutta en oo raaskinu leikata näitä pois kun oon niin pitkään näitä kasvattanu. Siksi siis kuiturastat, ei tarvii leikkaa omia hiuksia pois sit kun haluaa nää pois ottaa. Ja nää samat puikulat voi käyttää useemman kerran. Kalliithan nää oli, mut pitää välillä hemmotella itteensäkkin. :)

No jos jotain hyvää niin sitten pahaakin. Meitin astianpesukone päätti ottaa lopputilin. EI halua enää pyörittää ohjelmia loppuun. Huomenna olis korjaaja tulossa sitä kattomaan. Pitääkin muuten kaivaa se takuukuitti esiin. No joo, onnistuu se tiskaaminen käsinkin.. Mutta kun on tällanen laiskiainen, niin eihän mua moinen kiinnosta. Kaiken pitää melkein tapahtua vaan sormia napauttamalla. 
Kyl mä tänään tiskasin, alko astiat loppumaan. Mutta jospa ne huomenna sais sen koneen kuntoon, niin ei tarviis sitten tätäkään asiaa murehtia. Ja jos se ei mee takuuseen niin meillä on onneks kotivakuutus.

Mä muuten ilmottauduin fitfarmin sivuilla siihen GFG-dieetti hommaan. Jos sais vähän noita kiloja karsittua tosta vyötäröltä. Ja jos vaikka innostuis enemmän. Alkaa ahistamaan kun ei tähän ruhoon meinaa löytyä mistää vaatteita. Ja sit jos löytää esim. sopivat housut niin ne on lahkeista kaks metriä liian pitkät. Ja minä kun en osaa edes housuja lyhentää, niin on hiukan veemäistä. Jos musta joskus tulee rikas, niin palkkaan itelleni ompelijan. Aina meillä jotain pitäs ommella.

Pojut ne on vaan kasvanu. Hampaita tuntuu tulevan kokoajan lisää. Nyt on jo 7. ja 8. hammas läpi. Ja ne konttaakin jo. Ja nousevat tukea vasten polvilteen ja seisomaankin välillä. Enimmäkseen kuitenkin polvilteen. Kohta ne varmaan jo kävelee ja sit mä helisen. Mä oon nyt jo joutunu tekeen esteen tohon meitin olkkarin oviaukkoon ettei pojat mee penkomaan noita muuttolaatikoita ja syö kaikkee mitä ne löytää. Aattelin, että hommaan tohon niiden huoneen oveen jossain vaiheessa turvaportin niin voivat sitten päivisin olla siellä. Ehkä mäkin sit kerkeisin tekeen jotain muutakin kun vahtiin mitä pojat tekee. Pikku tuholaiset. :)

Tänää aion mennä saunaan. Mielenkiinnolla odotan miten suihkussa käyminen ja saunominen näiden rastojen kanssa onnistuu. :) Jos nää kastelee niin nää painaa varmaan satakiloo. Noh, sen näkee tänään.. Pitää tehä joku rakennelma tonne päähän, että saa päänahan pestyä. Eikä se haittaa jos nää vähän kastuu. Toisaalta vois kokeilla kuinka painavat näistä oikeesti tulee. Noh, tää homma jää nähtävks sitten saunaan asti.

Nyt taidan mennä syömään jotain. JOs jotain syötävää löytyy.. Ai mut mä ostin namia kaupasta!! :D

 

-Morki