Flunssasta on viimeinkin parannuttu. Sekä minä että Ukko.

Perjantaina kävi mun täti meillä kylässä. Enpä ollu häntä nähny varmaan 5 vuoteen, joten oli oikein mukava nähdä!
Täti toi pojille nipun vaatteita. Osa oli 74 kokoa, mutta hyvin näytti pojille mahtuvan päälle. Pöksyt oli vähän isot, ei muuta. Mutta sekään ei tässä vaiheessa haittaa kun ei pojat vielä edes liiku. Noh, onpahan ainakin tulevaisuutta varten sitten vaatteita! :)

Täti istuskeli meillä muutaman tunnin niitä näitä jutellen. Sitten tuli jo Ukkokin töistä kotiin ja voivottelit oloaan. Tässä vaiheessa täti totesi, että jättää meijät rauhaan jotta Ukkokin pääsee lepoon. Sovittiin sitten, että mennään joku viikonloppu Jumboon katteleen pojille leluja. Niitä niillä ei vielä hirveesti ole.

Hetki oltiin kaikki levossa ja illalla sitten syötin poikia. Samaan aikaan tuli tädiltä viesti, että oli menny ruuhkabusseja karkuun meijän lähibaariin, että olisinko lähteny yhelle jos hän tarjoo. Tässä vaiheessa sitten Ukko oli vielä sitä mieltä, että ehkä hän ei jaksa poikia nukutella yksin, että ehkä joku toinen kerta sitten. No ei menny kauaa kun pojut nukahti ja Ukko totes, et mee vaan sinne kapakkaan kattoon vieläkö se Täti sielä on. No minähän menin

Ei ollu Täti enää kapakissa. Aattelin sitten, että juon tän yhen tästä pois ja lähen sitten kotio.

Hetken päästä puhelin piippas ja kaverilta tuli viesti "lähekkö mun kans vivaan?". Ja siitähän se riemu repes. Vastauksena meni takasin, että täällä oon jo, tuu nopee.. Itseasiassa tää kaveri on Leevaissin kummien tytär. Ekaa kertaa olin keskenään sen kanssa baarissa. Yleensä on ollu jompikumpi vanhemmistakin mukana. No ei sen puoleen, hauskaa meillä oli ja loppujen lopuks oli pikkasen ennen puolta viittä aamulla kotona.

Tää kaveri pokas myös jonkun sällin sieltä mukaan. Ihme ettei se lähteny jo siinä vaiheessa karkuun mä auoin sille päätäni.. Oon vissiin taas ollu tosi kohtelias. :) Noh, se kuitenkin jatko matkaa tän kaverin kanssa, mutta kun ne pääs kaverin ovelle niin tää kaveri totes "älä tuukkaan": Hetken tää kundi oli kuulemma koittanu vänkää asiasta, mutta joutu kuitenkin pettymään.. :) Harmi. Ei se kyllä mikään hyvännäkönen edes ollu.. Ja sillei. Noh, nyt ollaan kankkusesta selvitty..tai siis minä olen, Ukko ei.

Ukkohan sitten lähti eilen tohon Vivaan muutamalle. Joo, tän seurauksena mä nukuin viime yönä ehkä kaks tuntia. Kiitos. Ukko tuli joskus pikkasen yli yks himaan. Ensimmäisenä tietty omaan sänkyyn mihin oli jo aiemmin tullu kielto, ettei herätä poikia yöllä. Ja kaiken lisäks Lucifer nukku mun vieressä niin sillon ei sänkyyn tulla jos on alkoholia nautittu. No hääsin ukos pois sängystä ja tää keräs kamppeensa ja läks olkkariin. Kamppeet se sai sohvalle, itteensä ei. Siinä se sohvan vieressä makas ja ulisi kun on huono olo. Ja tää ulina on syy siihen miks mä en nukkunu. Se on kuulunu varmaan koko talossa.

AIkansa Ukko tossa lattialla ulisi kunnes päätti, että nyt pitää mennä vessaan jatkamaan ulinaa. Siellä se sitten makoilikin varmaan melkein kuuteen asti. Sieltä se sitten viimeinkin siirty Junnun huoneen sohvalle koijaan. Ja viimeinkin se ulina loppu ja mäkin pääsisin lepoon. Vaan ei kuitenkaan. Just saan silmät kiinni ja molemmat pojat herää sillä samalla sekunnilla. Voitte kuvitella, että tää aamu ei oo mikään mukavin ollu.

Seuraavat oluet nautin parin viikon päästä kun kaveri tulee tänne meille kylään, mutta sen jälkeen pidän taukoa ainakin 9.12 asti. Ja voi olla etten kupita sillonkaan. Alan absolutistiksi (kuuluisat viimeiset sanat). Taidan olla jo liian vanha näihin hommiin.

Joku mamma muuten yritti ryttyillä mulle baarissa lapsista. Heitti mulle oikein nokkavana, että onko sulla lapsia. Vastasin tähän, että on kaksi. Aijaa mun lapsen lapsilla on ikäeroa vaan 1v3kk et paljos sun lapsilla on, oli vastaus. Meni muutan mamman naama peruslukemille siinä vaiheessa kun vastasin, että puolituntia. Täti hieman hämillään vielä varmisti, että ai sulla on kaksoset. Jep, niin on. Sen jälkeen mamma totes, että hän ei sitten sanokkaan mulle mitään siitä kuinka vaikeita lapset voi olla pienellä ikäerolla.

Kas kun ei tullu valitusta siitä miten mä voin jättää 4kk vanhat lapset ilman äitiä kotiin. Noitakin hulluja naisia (ja toisinaan miehiä) löytyy aina välillä. Onneks ei oo vielä mun kohdalle sattunu.

Tiistaina alkaakin sitten BB.. Meillä on jo varattu telkkari mulle ja kaverille sen alun ajaks. Ja BB 24/7 on jo hommattu! :) Tuleepahan päiviin jotain mielenkiintoa. Tai no, sekin riippuu siitä millasen ne on siitä tänä vuonna tehny. Viime vuonnakin kiinnostus lopahti aika nopee. Tosin nyt siellä on Sainio takasin, että voi olla kaudesta tuleekin ihan mielenkiintonen. Jää nähtäväks.

Nyt tää alkaa nauttimaan hiljaisuudesta tässä asunnossa. Sitä iloa ei kuitenkaan kovin pitkään jatku.

 

-Morki