Tääkin päivä sujui yllättävän hienosti Ukon ollessa duunissa. Luulen kyllä, että Luciferille on tulossa lisää hampaita, koska kiukutteli taas tänään aika paljon. Eikä suostunu nukkumaan vaikka väsytti.

Meikäläisen olotila ei ookkaan sitten mikään kovin hyvä. Flunssa päätti tulla mun luokse kylään. Hirvee tuskahiki kokoajan päällä. Panadol Hottia menee jo kolmas mukillinen tän illan aikaan. Onneks Ukolla on huomenna vapaapäivä. Saa mennä poikien kanssa yksin neuvolaan. En viitti mennä sinne tartuttamaan muita. Ja sen jälkeen hakee mulle kaupasta eukalyptushunajaa. Keskiviikkona sitten kaveri tulee tänne mun avuks silläkin uhalla, että saa ite tän taudin. Mut tuskin pystyn yksin poikia hoitamaan.

Tän yön aion nukkua sohvalla, ettei poikien tarvii koko yötä kuunnella mun niiskuttelua. Ja tuskin saisin hirveesti ees nukuttua kun on nokka ihan tukossa.

Toivottavasti pojuille ei tuu tätä tautia. Toisaalta, eiköhän tää kierrä meitit kaikki läpi. Johan tässä on 4kk menny ilman, että pojut sairastelee.

Joo..ja sit mulla on puhelimesta akku aivan lopussa. Ei siinä muuten mitään, mutta oon hukannu ton puhelimen seinälaturin ja Ukko unohti pakkaa sen puhelimen USB-johdon Padasjoelta mukaan. Kiva, kiva. No, kuhan torstaihin mennessä saisin tohon puhelimeen potkua niin se olis hyvä. Kaks päivää tässä on kuitenkin joku mun kanssa.

Nyt ei kyllä ajatukset leikkaa, ei sitten ollenkaan.. Se on ehkä parempi, että meikäläinen heittää vaakatasoon tohon sohvalle ja alkaa niiskutteleen. Jospa huomenna olis kuitenkin parempi olo.

Öitä kaikille, jotka tänne eksyy!

 

-Morki