Mä oon alottanu jo maanantaina tulevan viikonlopun odottamisen. Mulla on meinaan vapaa viikonloppu. Pojut lähtee isänsä kanssa anoppilaan koko viikonlopuks ja mä saan olla rauhassa täällä kotona. Ai ihanaa. Oon vastineeks luvannu miehelle samanlaisen viikonlopun jossain vaiheessa. Lähen sitten vaikka Padasjoelle tai Jyväskylään. Saadaan sitten tasapuolisesti vapaata.

Mä oon buukannu tälle viikkoo joka päiväks jotain. Maanantaina oli valokuvauskurssi illalla. Lähen sinne aina melkein heti kun ukko tulee töistä. Eilen oli värikylpy. Tänään ja huomenna tulee vieraita. Ja joko perjantaina tai lauantaina mun kaveri tulee viettää aikaa meille.

Eilinen värikylpy oli ihan omaa luokkaansa. Pojat ei oo viel koskaan ollu niin likasena kun eilen. :D Illalla sitten pääsivätkin oikeeseen kylpyyn. Tosin ne kyllä pääsee joka tiistai oikeeseen kylpyyn. :) Laitan alle pari kuvaa pojista kuin likasia ne oikein olikaan. :)


Lucifer


Leevais

Ei olleet pojut kovin puhtaita. Mutta hauskaa niillä oli ainakin. Yhtään kitinää ei tullu enneku sitten vasta kun naamaa pestiin. :) Taitaa oikeesti olla pojuille mieluista puuhaa tuo. Ja kun siellä on muitakin pieniä lapsia, niin pääsee vähän olemaan muidenkin kun toistensa kanssa. :) Ketään ei ees yritetty tällä kertaa vetää tukasta. :)
Mä siinä värikylvyn alussa jo luulin, että pojut ei halua kylpemään ollenkaan, kun ne nukku vaan. No onneks ne sitten heräs siinä, kun se ohjaaja siirteli tavaroita siellä ja laittoi muoveja ja papereita lattialle. Eivät jääneet paitsi sen takia, että nukkuivat. :)

Hirveen kelinkin se sitten lykkäs eiliselle. Onneks ukko tuli hakemaan meijät Itiksestä. Meinaan jo pelkästään se, että mä kävelin STOAlta bussilaitureille oli ihan kamalaa. Hyvä, että eteenpäin pääsi. Saatika jos oisin ton meitin tien joutunu käveleen ni oisin ollu vasta illalla kotona. Ja se värikylpy loppuu jo puoli kaksitoista.

Tosin ukko heitti meitit mun vanhalle duunipaikalle. Toivon, että sieltä liikeni parina päivänä viikossa mulle hoitovapaalla duunia. Katotaan nyt. Eilen siel ei ollu ketään isoja jehuja paikalla, kenen kans ois voinu asiasta jutella. Mutta jos sitten käyn siellä joku päivä uudestaan ja kaverikin lupas vähän pitää mainospuhetta mun puolesta. :) Toivotaan parasta. :)

Nyt mä jatkan mun päivittäistä nettisurffailua. Kohtahan se on jo pojillakin ruoka-aika. :)

-Morki