Ja kohta ne on jo vuoden. Mihin tää aika on menny? Musta tuntuu ku olisin vasta muutama kuukaus sitten käyny puskemassa poikia pihalle. Nyt ne jo konttaa ja kävelee tukea vasten ja huutele tavuja. Äsken ne oli vielä mun pikku rääpäleitä, jotka ei osannu edes liikkua. Ja voin sanoo, että tää ei helpota yhtään mun vauvakuumetta.

Onneks mä pääsen huomenna paijailemaan sellasta n. 4viikkoa vanhaan pientä prinsessaa. :) Ja voin sanoo, että sekään ei varmasti helpota mun vauvakuumetta. Noh, ehkä jos mä oon oikein kiltti ja tarpeeks kauan valitan niin mä saan vielä yhen lapsen! Ukko ei toistaseks ainakaan oo mun kanssa yhtään samaa mieltä asiasta.

Mä oon jo alkanu miettimään kaikkea tarjottavaakin pojujen synttäreille. Aika hyvin jo tiedän mitä sinne tulee. :) Sisko teki sen pojan synttäreille ihan sika hyviä kinkkurullia!!! Mä varastan sen idean siltä ja teen itekkin niitä! :D Mä aattelin tehä niitä jo tänäänkin. On sitten huomenna vieraalle ehkä tarjottavaa..jos mä en oo syöny niitä kaikkia tänään. Pitää tehä niin iso satsi etten jaksa syödä kaikkia. :D

Pitäs alkaa laittamaan poikia pikku hiljaa unille ja alkaa ite väsäämään ruokaa. Tai sit väsään sen ruuan vasta iltapäivällä. Jää nähtäväks. Pitäs myös siivota vähän, että kehtaa huomenna päästää tänne vieraita. Ja ettei noi lattiat nyt ihan pölyssä ui kun tulee pieni vauva tänne kellimään. Mä en malta oottaa, että se vaavi tulee!!! :D :D Jos oon oikein jaksavainen niin moppaankin. Ois kyl korkee aika taas mopata. Mä en yleensä jaksa moppailla, se tapahtuu kerran kahteen kuukauteen. Pitäs ehkä ottaa itteensä niskasta kiinni ja harrastaa sitäkin lajia useemmin. Ainakin keittiössä. Tuolla lattialla on aina jotain poikien ruoka jäämiä.

Nyt mä alan laittaan noita kiukkupeboja unille.

Hauskaa päivän jatkoa kaikille, näyttäs tulevan hyvä ilmakin! :)

-Morki