Täällä on taas pidetty kuorosotaa melkein koko päivä. Mä oon ollu koko päivän niin väsyny, että totesin jo aika aikasin aamulla, että parempi kun en sano Ukolle sanaakaan ettei tuu paha mieli kellekkään.

Lucifer  veti äsken taas tunnin huutomaratonin. Annoin sille Panadolia ja velliä, vähän aikaa se vielä huuteli ja sit rauhottu. Kuumeenkin mittasin mutta sellasta ei ollu havaittavissa. Leevais taasen on tässä illalla ollu ihan hyvällä tuulella.. Yritti jopa syödä Lamaze-ritarin jalan, mut ei onnistunu..
Huomenna ehkä aion soittaa neuvolaan ja kysyä mikä noita poikia mahdollisesti riivaa. Eilinen oli näköjään vaan välipäivä näissä huudoissa. Hitto jos ne on hampaat niin sais kyllä sitten tulla nopeesti läpi. Ei tota huutoa kauaa jaksa kuunnella.

Junnukin paineli tänään kotiinsa. Eipä sitä paljon tässä viikonlopun aikana näkyny kun se katteli Supernaturia tuolla omassa huoneessaan. Tai sit se pelas.

Mun siivouspäivä ei menny ihan niinku leffoissa.. Sain mä aamusella pyykkikoneen päälle, mutta siellä ne pyykit on edelleenkin. Imurointikin on vähän vaiheessa. Tossa se imuri on keittiön lattialla, mutta senkin nosti Ukko siihen kun putsas Pleikka 3:sen sisuskalut (ja minä putsasis viimeinkin läppärini näytön ja näppäimistön). Jos huomen aamusta jaksais imuroida niin sitten tänne ehkä jo kehtaa päästää vieraitakin.

Täällä meijän kämpässä on taas jotenkin ihan tajuttoman kuuma. Vaik ulkona ei mun mielestä oo tänään ollu kovinkaan kuuma, niin tää kämppä on ihan kuin sauna. Kiuas vaan tonne olkkarin nurkkaan ja löylyä heittään.

Huomenna illalla ajattelin, että voisin ottaa järkän kainaloon ja lähtee ulos valokuvaamaan. Mikäli Ukko antaa mun yksin lähtee. Muksuja kun ei viitti ottaa mukaan jos jossain pöpelikössä kulkee, vaunuilla on sinne paha mennä. Se voi tehä vaihteeks ihan hyvää olla pari tuntia ihan yksin, vaikka keskellä metsää. Jos sais vaikka ihan onnistuneitakin kuvia, niin niitä vois sitten vaikka tännekkin lisäillä. Katsotaan.

Tää päivä on jotenkin tossa huudon lomassa menny niin vauhdilla, että en oo ees muistanu syödä. Oon mä tänään kaks leipää syöny, mutta mä luulen etten ihan huomiseen asti sillä pärjää. Vois mennä käymään tossa paikallisella grillillä hakemassa iltapalaa, mikäli se on auki. Mut nyt tekis mieli grillimättöö.

Nyt tää menee tupakalle ja sit jos koittas nauttia illasta edes vähän. Ukko saa hoitaa Leevaissin nukkuun, mä luulen et Lucifer on jo yöunilla (se tietää todella aikasta herätystä). HUOMISEEN!

 

-Morki