Nykänen se käväs Ravintola Piilopaikassa. Ja mä kavin kattomassa herraa.. Tosin paikka oli niin täynnä, että en mä nähny ku kaverin otsan pari kertaa. Muusikin kyllä kuulin. :)
Oon kamala ihminen... Jo kolmas viikonloppu putkeen kun oon baarissa.. Ja ens viikonloppunakin pitäs juhlia..

Oon vaan kamalan ryytyny taas. Mut se korjaantuu kyllä!

Ukko menee huomenna sinne uuteen duuniin. JES! Huomenna se joutuu oleen siellä viiteen asti, mutta kotimatka ei ainakaan kestä tuntia. Helpottaa kummasti.

Ainoo vaan et ite en pitemälle pääse poikien kanssa päivällä kun auto on aina Ukolla. Mut ehkä mä selviin. Jossain vaiheessa kun on rahaa niin ostetaan toinenkin auto. Sit mäkin pääsen päivisin liikkumaan.

Vaatteita pitäs mennä shoppaileen, mut sekin pitää tehä joko illalla tai viikonloppuna.
Tossa shoppailussa ketuttaa vaan se, että en löydä sopivia vaatteita itelleni kun on tota vatsaa kertyny. Mut nyt alotan huomenna 2-3krt viikossa tekeen vatsalihasliikkeitä jos saisin tota pötsiä vähän pienemmäks. Ja kaverin kanssa pitäs mennä sulista pelaan. Siitä onkin vierähtäny tovi kun sitäkin on viimeks käyty pelaamassa.

Mä oon ihan väsyny. Ja silti on pakko kattoo BB talk show. Sen jälkeen voi hyvin mielin mennä nukkumaan. Mut ihan tyhmää kun nyt voi äänestää yhen suoraan finaaliin. Ihan syvältä. Mielummin oisin laittanu sieltä pari tyyppiä pihalle. Onneks se Tia tajus ihan ite lähtee sieltä. Vielä kun se Tanja ainakin tajuis lähtee pois sieltä.

Hitto kun tää tautikaan ei meinaa ottaa laantuakseen. Hirvee köhä vieläkin. Keuhkojen palat lentelee kun yskin. Ja aamusin on nokka aivan tukossa. Noh, ehkä tääkin joskus loppuu. Eikä varmasti ainakaan tää pirun tupakointi auta asiaa sitten ollenkaan. Ajattelin neuvolassa pyytää reseptin siihen Champixiin. Kaikki ketä sitä on käyttäny niin sanoo, että se oikeesti toimii. Joten nyt sit aattelin ite kokeilla. Ennen raskautta jo hain siihen reseptin, mutta en sit kerinny niitä alottaa kun olinkin jo raskaana. Mut nyt aion kokeilla. Ihmisen täytyy olla tyhmä, että kiduttaa itteensä moisella shaballa. Köh, köh.

Joo, nyt jatkan BB:n tuijotusta ja yskimistä. Kirjuutellaan!!

 

-Morki