Onneks Ukko on ollu koko päivän kotona. Mä en olis jaksanu poikia hoitaa. Ja huomenna tulee kaveri mun avuks tänne. Ihan järkyttävä p*ska olo.

Ukko kävi aamulla poikien kanssa keskenään neuvolassa. Pojat oli kasvaneet hurjasti. . Leevais: Paino 7215g (2490g), pituus 63cm (47cm), myssy 42.6cm (33.5cm). Lucifer: Paino 7230g (2690g), pituus 63.8cm (47cm), myssy 43.1cm (34cm). Ja suluissa siis on poikien syntymämitat. Muutenkin kaikki kuulemma ok. Ja just muuten huomasin, että Leeville tulee hammas kohta läpi vasemmalle alas.. :)
Ukko oli hyvin pärjänny neuvolassa molempien poikien kanssa. Oli saanu myös neuvolanmuiduilta kehuja, että ei ois moni äitikään uskoltanu yksin lähteä kaksosten kanssa neuvolaan.. :) Minä se vaan makasin kotona. En viittiny lähtee sinne mukaan, ettei siellä sitten muut lapset saa tätä lenssua.

Juu ja sit laitoin Vantaan kaupungille palautetta. Tässä meitin lähialueella kun tehdään kaukolämpöputki remppaa, niin siellä ei ilmeisesti osata joka asuntoon ilmottaa jos lämminvesi katkastaan tai jos tossä tiellä räjäytellään. Kyllä ne kuulemma aina Vantaan sanomissa siitä ilmotta, mutta meille kun ei mainoksia jaeta niin ei sitä lehteäkään saada. Paskasäkä.

En sitten tosiaan päässy kuvailemaankaan tänään. Noh, toisaalta tuolla on melkein koko päivän satanu, että en ois lähtenykkään kuvaileen. Jos sitten vaikka viikonloppuna menis jos säät ja olo sen sallii.

Yks muuten ihan loisto keksintö tukkoseen nenään on nokkakannu (sarvikuono). Ainakin hetkellisesti saa hengen taas kulkemaan nokan kautta. Huomenna aamulla vois uudestaan sillä putsaa röörit. Oon tänään niistäny vasta kaks talouspaperi rullaa.. Huomenna on pakko käydä ostaas nessuja ennekun koko nokka irtoo. Mä niin toivon, että tää tauti ei tartu muksuille. Tosin mä luulen, että toi on ihan turha toive. Vaikkakin oon yrittäny välttää niihin koskemista ja niiden kanssa leikkimistä.

Huomenna tai ylihuomenna pitäs väsää Ukolle synttärikakku. Mein piti kaverin kanssa tehä sille pätkisjuustokakku, mutta eihän se kaveri nyt voi tulla meille kylään ku oon kipee, ettei sen vauva sairastu. Leivotaan sitten hänen kanssa joskus toiste kun oon tervehtyny.

Nyt on pakko lähtee vaakatasoon ennen kun kuukahdan tähän nojatuoliin.

 

-Morki