Kävin kaupassa ja heti alko ottaan hattuun. Muksujen ruokien hinnat (Tutteli 1 ja Muksu vellit) on noussu 20snt. Se siitä kivasta 40snt lapsilisän korotuksesta. Kiitos.
Koska mua alko niin paljon v******maan, niin päätin, että kun oon noi kessut joskus saanu poltettua pois niin uusia en osta. Ja mä aion onnistua tällä kertaa. Tää päätös ois pitäny tehdä jo aikoja sitten. Mut nyt mä sen teen. Ja Ukko myös. PISTE!!!

Muuten tänään on ollu erityisen mukava päivä. Tässä kävi netin kautta tullut kaveri kylässä kuukautta nuoremman tyttärensä kanssa. Ja Lucifer mitä ilmeisemmin rakastu, koska hymyili tälle tytölle tooooosi paljon!! Se on hyvä alottaa nuorena! :) Leevais sitten jäikin kolmanneks pyöräksi!! :)

Musta on kiva, että netinkin kautta voi löytää ystäviä. Mulla kun täällä PK.seudulla ei noita ystäviä ihan hirveesti ole ja suurin osa niistäkin on jo lapsensa tehny (niiden lapset on väh. 10v). Tokihan niiden kanssa voi puhua muksuista, mutta jaksaako ne sitten kuunnella kun mä höpötän omista vauvoista kokoajan. Ei varmaankaan. Toki me puhutaan muustakin, mutta kyllä aika paljon tulee pojista puhuttua. Sen takia on mukavaa, että voi vauva-ystäviäkin saada, niiden kanssa sitten voi höpistä ties kuinka paljon vauvoista. :) Ja toki ne ystävät on muutenkin tervetulleita. Kaiket päivät kun viettää kotona Ukon ja muksujen kanssa niin kyllä sitä alkaa kaipaamaan jo muitakin ihmisiä. Ja uusia naamoja on aina kiva tavata! :)

Toinen asia muuten mikä on tänään ketuttanu on se, että en pääsekkään Padasjoelle. Ei riitä rahat ni ei voi lähteä. Oisin niin halunnu mennä moikkaamaan äitiä. Ei silläkään liikaa niitä ystäviä ole..

Tänään muuten aion jossain vaiheessa lähtee ulos räpsiin niitä valokuvia. Ukkokin "anto luvan" jo. Katotaan sitten millasia niistä otoksista tulee josko niitä uskoltais julkasta.. :)

Ukkokin alko taas laitteleen työhakemuksia jos vaikka tärppäis. Pitää toivoo, et tärppää.. Kaks työtöntä kahen lapsen kanssa ei rahoilla kovin pitkälle pötki. Ja se tekis sille ihan hyvää, kun sekin on nyt 7,5kk ollu himassa. Ja kumpikaan meistä ei kohta enää jaksa toisiaan kattoo kun 24/7 ollaan samassa tilassa. Ainoot hetket päivässä kun ei olla samassa tilassa on sillon kun jompi kumpi käy kaupassa. Kyllä tässä alkaa parisuhde rakoileen jos ei kohta toinen poistu 8 tunniks päivässä tästä taloudesta.

Nyt mä lähen tupakalle, että mä saan joskus noi tupakat loppumaan.. Ja syys siihen miks lopetan vasta sitten kun oon ne kaikki polttanu, on se, että jos täs kämpäs on tupakkaa niin ei se polttaminen lopu. Nyt meen.

 

-Morki