Tulin viikon kyläineen Padasjoelle äitin luokse pojujen kanssa. Ukko jäi himaan kun sen pitää kuitenkin töihin mennä. Tietty tein sille hirveen listan siitä, mitä kaikkee sen pitää kotona tehdä sinä aikana kun mä oon poissa. Nähtäväks jää tekeekö. Jostain syystä epäilen. 

Tänne tuli myös sisko ja siskon poika, mun oma rakas kummipoika! :) Niitä ei kovin usein näekkään, kun asuvat n. 300km päässä Vantaalta. Ens kuussa meen sit viikoks siskolle kylään. Ainakin viikoks, tiije vaik viihtyisin pitempäänkin ja annetaan kyläillä! :)

Tällä viikolla mun pitäs lopettaa se tupakointikin. Äiti lopetti jo ja mä meen perässä. Viimeistään perjantaina loppuu, oon sen päättäny. Mä niiiiiiin toivon, että mun hermot kestää sen. Tietyissä asioissa mulla on lyhyt pinna. Mä tiedän jo valmiiks, että siinä kohtaa tulee tekeen tiukkaan kun molemmat pojut huutaa samaan aikaan ja niitä ei saa hiljaseks. Mutta oon silti päättäny onnistua tässä asiassa.

Jotenkin lyö pää kovin tyhjää. Ihan kun mukamas mun elämässä ei tapahtuis mitään. Tai sit ne on sellasia asioita, mitä en viitti/halua tänne kirjottaa siinä pelossa, että joku itsensä tunnistaa kirjotuksista ja vettää herneen nenään. Toisaalta taas, ei mun elämässä oikein enää paljon muuta ole, kun pojut. Tai on toki toi muukin perhe, mutta ei tän blogin tarkotus ole niiden asioita täällä kertoa, vaan omiani. Toisaalta taas en haluais pelkästään pojistakaan jauhaa, koska se on kuitenkin aika kyllästyttävää kuunneltavaa/luettavaa. 

No tapahtu tänään sen verran, että en muista koska pojut ois nukkunu näin hyvin päiväunia!! Ei ne kotona tollalailla nuku. Luciferkin nukku kaverin luona prinsessa sängyssä perjantaina kolmen tunnin unet. Ei kotona moisia unia omassa sängyssä saada, se on maksimissaan 1,5h. Yleensä ei totakaan. Kai muiden luona on vaan niin paljon parempi nukkua kun kotona. Tiedä häntä.

Tuli muuten mieleen, että kuinkahan paljon nää mun kirjotukset sisältää kirjotusvirheitä? En edes uskolla alkaa laskemaan. Toivottavasti mun äikän maikka ei eksy tätä lukeen, sehän kuolis nauruun kun lukis tätä kaikkine kirjotus- ja kielioppivirheineen..

Oon muuten vissiin taas tulossa kipeeks. Vasemmalle puolelle kurkkuun sattuu ja korvaan kanssa välillä. Nyt illalla on ollu nokka tukossa ja yskittäny. Täähän tästä nyt sit vielä puuttuis. Noh, onneks oon tääl äitin luona ja sissi on kans täällä niin ne sitten auttaa mua jos tuun kipeeks. Päätäkin alkaa särkeen. Pitäs varmaan alkaa pikku hiljaa tältä illalta lopetteleen tää näytön tuijottaminen ja painuu pehkuihin, kun kerta muksutkin jo nukkuu. Jospa huomenna tää mun elämä olis vähän tapahtumarikkaampi. Jää nähtäväks. Valokuvailemaankin pääsen varmaan vasta ens viikolla, en usko et sissi alkaa oman pojunsa lisäks vielä mun pojuja huvikseen hoitaan. Enkä viitti ottaa pojuja mukaan jos meen mettään, kun ei pikkuset osaa vielä ite liikkua, vaunujen kanssa saattais olla hankalaa.

Mutta nyt alan siirtymään petiin päin, jos vaikka nukahtais yhtä helposti kun eilen.

Öitä kaikille!

 

-Morki